emeliiieolsson

Alla inlägg under maj 2011

Av Emelie Olsson - 31 maj 2011 16:33

Ligger i soffan och är lite trött efter arbetet trots att jag slutade klockan 14. Mitt fel att jag är trött, man ska inte lägga sig överhuvudtaget. Men nu gjorde jag ju det dumt nog :-P. Men blir väl pigg om någon timme när jag ska åka på träning, längtar ska liksom bli skönt att röra på sig :-). Sedan ska jag väl försöka göra en tidig kväll ikväll efter träningen, eftersom jobbet kallar även imorgon :-).. Men sedan är det helg. Tänk om man alltid bara jobbade 3 dagar :-P.. Känns konstigt ju.. Nu ska jag fortsätta lata mig ;-)

Av Emelie Olsson - 29 maj 2011 12:31

Känns som att jag gjorde det rätta i tordags, trots att det känns konstigt såklart eftersom jag alltid tillhört den klubben.. Men nu tillhör jag Torpshammar, snart på riktigt när alla papper är klara :).. Så nu tränar jag och väntar på att bli spelklar, känns faktiskt riktigt roligt :) Har ju inte riktigt känt glädjen på senaste tiden, men nu verkar den vara påväg tillbaka (Y)..

 

Men jag får skriva mer en annan gång för nu ska jag dra till la stada en sväng :)

Av Emelie Olsson - 23 maj 2011 08:46

Trots att det är måndag så känns allt mer än okej :-). Jag som brukar ogilla måndagar väldigt mycket! Är klar för att åka på jobbet, börjar dock inte förrän 10 över 10 idag.. Men kan faktiskt vara skönt på en måndag eller vad säger ni? :-). Så slutar jag kvart i 4 och då ska mamma och jag kika på lite blommor :-).. Och sedan bär det väl iväg hemåt och få i sig någon mat. Efter det åker jag mot nedansjö för att titta på Älsklingen som ska spela match :-). Låter det inte som en härlig måndag? :-)Så gjorde jag något igår som jag funderat på väldigt länge. Jag for till torpshammar och tränade med dom :-) jag ångrar mig verkligen inte, var riktigt roligt! Har inte haft så skoj på länge när det gäller fotbollen. Så nu får vi väl se vad som händer ska dit imorgon igen och träna och känna mig för :-).. Känns dock lite konstigt eftersom jag alltid har spelat i stöde! Men vi får se vart man hamnar :-)..Nu ska jag fortsätta göra ingenting tills jag ska åka på jobbet :-) hej då för nu!

Av Emelie Olsson - 17 maj 2011 10:03

Så kan det gå när man har det feta huvudet ivägen när man spelar fotboll, inte bara en gång utan två gånger på samma sida! Känns typ som huvudet lossnat lite och hamnat snett eller något :-P.. Ska försöka vila som bara den idag för då blir jag nog bra snabbt :-).. Får gå från sängen till soffan.. Låter som något lyxigt men jag hade bra mycket hellre jobbat kan jag säga! Ja nu vet ni att det inte är okej och hur dagen kommer se ut, massa vila! Jag vill inte vila men det är väl bäst det..Hej då!

Av Emelie Olsson - 16 maj 2011 07:32

Knepigt att måndagar alltid känns långa och tråkiga! Och värst är det på morgonen för då är hela måndagen kvar! Fast nu efter skadan i fotbollen så lirar jag ju med div 4 förhoppningsvis för att komma tillbaka till div 3. Så matcherna för div 4 är ju lagd på måndagar så då har man ju i alla fall något att se fram emot :-).. Ikväll är det t-hammar som står för motståndet, spännande! Läste på våran hemsida igår att jag ska spela forward :-P.. Var ett tag sedan sist nu.. Men kanske man kan sätta en balja eller två ;-).. Skulle kännas fint de! Har dessutom ingen aning vilka som tillhör div 4 i t-hammar vilket också känns roligt :-).. Fast mitt mål är ju som sagt inte att spela kvar i 4:an.. Ska träna mig uppåt efter skadan helt klart! :-).. Nu ska jag göra någon nytta, vad det nu kan tänkas vara.. Hästarna ska i alla fall ut :-) hörs!

Av Emelie Olsson - 10 maj 2011 09:38

blev visst lite fel idag tror ja redan från start! :-P.. Men livet går vidare ändå och jag lever.. Skulle ju jobba men det blev inte så.. Men har ändå hur mycket som helst att göra hemma så jag blir ju inte göralös direkt :-P.. Men förhoppningsvis blir det jobb någon annan dag :-).. Ska i alla fall ta tag i tvätten när jag kommer hem.. Mindre roligt men ett måste.. Så ska jag nog hinna med att busa lite med hundarna också :-).. Åtminstone shiro för bamse är så jävla sur jämt! Så måste jag väl försöka få i mig någon lunch också.. Funderar på att göra en fet pastasallad, då kan man ju äta det till middag också :-P.. Jag älskar min egen pastasallad.. Tror dock inte jag har något annat än makaroner att ha i.. Men det blir nog gott det med, ännu enklare. att sleva mycket på en sked ;-)Nu kan jag inte fortsätta skriva för det är annat som väntar nu.. Jag är en upptagen kvinna på fler än ett sätt ;-)..Måste bara få med att jag älskar Simon <3

Av Emelie Olsson - 9 maj 2011 21:55

Skulle verkligen bara kunna spy på vissa!.. Ibland känner jag bara för att lägga mig ner och dö bara för att slippa höra allt jävla skitsnack! I en viss by snackas det så jävla mycket skit så jag orkar knappt öppna ögonen på morgonen utan att stänga av mitt ena sinne, hörseln! Och knepigt nog är det samma folk som inte kan dra igen det där feta sträcket under näsan.. Och dom som snackar mest skit kommer tyvärr inte läsa den här bloggen! Dessutom är det vuxna människor jag pratar om en sisådär 40+.. Vem fan håller på så!?

 

Som sagt, håll igen käften! Undra om det är fler än mig som ni hackar på.. Eller

hackar på ska man inte säga.. Mer som kärringar, gå bakom ryggen på mig! Och bara för det behöver det inte vara kärringar utan även män som beter sig som ett par kärringar! Vill man veta något ska man ställa sig bredvid vissa.. Varför söker dom inte nya jobb, nyheterna till exempel?!.. Fy fan vad gott dom skulle må, berätta nyheter som ingen annan vet om innan dom går ut med det! Det borde vara kärlek för dom.

 

Jag hatar sådant beteende för övrigt!

 

 

Nu ska jag sluta skriva innan jag retar upp mig själv ännu mer! Slår sönder datorn eller något annat i min närhet!

Ovido - Quiz & Flashcards