emeliiieolsson

Alla inlägg under augusti 2015

Av Emelie Olsson - 6 augusti 2015 09:15

Veckorna springer iväg, inte alltför många veckor kvar innan skolan sätter igång igen, ska bli dunderskoj att träffa de bästa igen, fast böckerna vet jag inte om jag saknar så där exakt lika mycket... Bara nästa vecka påbörjar jag nygamla äventyr, ska nämligen tillbaka till Nedansjö på förskolan där, åtminstone i några veckor och jag ser jättemycket framemot att få komma tillbaka dit. Trots att jag har en tjänst så ska jag åka omring på förskolorna här och jobba och för mig känns det perfekt för jag tycker det är roligt att röra lite på mig och jag ser det som en möjlighet för inget ställe är det andra likt egentligen och just pga detta så känns det jätteroligt att jag får möjligheten att vara lite överallt, precis som när jag gick på timmar så får jag ändå träffa alla, kan inte bli bättre.


Om 10 dagar fyller jag år, jag gillar egentligen inte att bli äldre men det är alltid lika spännande med presenter nu som när man var yngre haha... Dom flesta brukar var väldigt bra att vara påhittiga när det kommer till vad man nu ska få, nog för att jag skulle bli glad för precis vad som helst, jag blir glad bara jag vet att tanken finns där. 


Nu ser jag på klockan att det alldeles snart är dax att sätta sig i bilen och åka mot jobbet, jobbar 10-17 idag och därefter bär det iväg till stan, ska träffa Linn, Tomas och deras fina lilla tjej, bäbismys är det bästa!! 



Ovido - Quiz & Flashcards