emeliiieolsson

Alla inlägg under januari 2012

Av Emelie Olsson - 30 januari 2012 19:07

Jag är hemsk! För jag är väldigt chokladsugen, väldigt ofta, nästan jämt :P. Spelar ingen roll vad jag gör eller vad jag försöker intala mig för skit så finns chokladen där i mina tankar dag som natt, fy fan säger jag bara! Färgen brun borde vara avtändande för dom flesta tänker väl på skit, men inte ja inte ;).. Lovely!


För övrigt så var helgen riktigt skojig! Har man trevligt sällskap funkar fan allting :) Tur man är lugn så man kan hålla reda på alla andra fylltrattar! :P, för fy vad vissa var full och jag skämdes till och med för vissa av dom, speciellt en haha! Men lite road var ju jag dagen efter åtminstone ;P. Och det kan jag inte tro att dom var då mohahaha!!


Och jag har skitsnygga bilder på min kollega ;), så "snygg" i min KNALLROSA jumpsuit!, eller?! Förjävla roligt var det åtminstone, tänk er själv, han är ju 194 cm lång :P Syrran och jag fick oss ett gott skratt :D.


Måste fan höra med mamma om hon har någon choklad hemma ;P. Och sedan skriva sms till en söt fan!


Puss!

Av Emelie Olsson - 24 januari 2012 14:20

Ja jag är verkligen helt slut, hade en hemsk natt med väldigt lite sömn, somnade runt 04:30 och blev väckt av mamma

klockan 07:00, hon visste inte att jag redan då hade pratat med jobbet, men då gick det ändå inte att somna om så klev upp en stund för att sedan lägga mig ett par timmar igen :), men är fortfarande helt förstörd, känns att jag missat en del sömn. Jag har klibbat fast i lakanen hela natten, förmodligen äckelfeber och ovanpå det mådde jag illa som jag vet inte vad, inte skoj! Och jag som hatar att vara från jobbet! :/.. Jag är ju inte helt pigg nu heller men känns som att jag ska jobba imorgon ändå jag får se hur det känns lite senare på eftermiddagen. Just nu känner jag mig bara sänkt, kan ju bero på sömnen jag tappat men förmodligen lite på förkylningen som aldrig vill försvinna också :(.

Ska nog snart lägga mig i soffan igen som det känns, jobbigt när allt känns extra jobbigt, till och med sitta vid datorn :/.


Men jag skriver mer när orken finns där :)


 

saknar sommaren.

Av Emelie Olsson - 9 januari 2012 20:48

Tänker inte nämna några namn eller någonting här, trots att jag skulle kunna göra det för den personen skulle

aldrig läsa det här i alla fall. Jag blir seriöst vansinnig på vissa saker som den här personen kan kasta ur sig!! Den enda människan i hela jävla världen som kan reta gallfeber på mig.. PUNKT!

Av Emelie Olsson - 7 januari 2012 21:51

Livet vore bra trist utan musik, eller vad säger ni?! Ju äldre jag blir desto mer älskar jag att bara sitta och lyssna och drömma mig bort :).. Funkar till alla sorters humör, det som är det allra bästa med musik :D.. Just nu blir jag glad över att lyssna på det mesta. Man kan väl säga att livet kommit till en ny fas, förhoppningsvis en bättre fas :). Finns mycket jag skulle kunna skriva här nu, men som jag kommer hålla för mig själv ett tag framöver, åtminstone inte prata om det för alla som kan läsa bloggen.


Några har jag öppnat upp mig inför och det har känts rätt när jag gjort det och dom har förstått mig, vilket gjort det hela mycket lättare att gå igenom :), tack ni fina människor! <3

Och jag hoppas ni vet att ni kan vända er till mig om ni behöver mig någon gång framöver, jag kommer finnas där för att lyssna och självklart stötta er :)


Och jag jobbar på ett sånt toppenställe så jag vill aldrig åka därifrån, har aldrig trivts så bra någon annanstans, vi känns som en enda stor familj! Och man kan verkligen vara sig själv med alla som jag jobbar med! Jobbet är ungefär lika bra som musik, så ni kan ju tänka er hur bra det faktiskt är! Hur grymt är inte det liksom?! Fy jag blir nästan tårögd över hur bra det känns :).


Har varit ute på en promenad med Robin och Dess, hade väldigt trevligt, som alltid när vi ses :), trots att jag nästan aldrig träffar Robin så är det som att vi umgåts varje dag i flera år, som att vi aldrig varit ifrån varandra, grym känsla må jag säga! Där vet jag att jag har en äkta vän som aldrig sviker :). Att bara prata en massa strunt är så himla skönt ibland :), det behöver inte betyda att man snackar skit om någon, bara så ni vet!!! :).


Nu får det räcka för den här gången kära ni :)


Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards