emeliiieolsson

Direktlänk till inlägg 30 juli 2015

Torsdag

Av Emelie Olsson - 30 juli 2015 09:35

Ligger hemma och är sjuk, ingen höjdare alls, det som är värst nu är halsen. Hade verkligen hoppats på att jag skulle vakna upp nu till morgonen utan halsont men tji fick jag. Tur jag har hundarna som sällskap här hemma annars hade jag nog klättrat på väggarna här hemma, fast dom blir alltid extra lata när man är sjuk och framförallt om det regnar ute. När Atlas hör att det regnar ute så mer eller mindre vägrar han kliva ur sängen, han är precis som mig han vill ha finväder han, Shiro däremot kan vara ute i vilket skitväder som helst bara han får vara ute. Dock så är dom experter på att sova länge så jag behöver inte oroa mig än på ett tag att dom här vill gå ut haha..


Jag börjar känna mig hungrig nu, lite jobbigt med tanke på hur skönt det är att svälja enbart saliv, men äta bör man väl göra ändå, Helst av allt skulle jag vilja leva på glass när jag har ont i halsen (ibland annars också). Men eftersom det inte ska höra till vanligheten att äta en massa onyttiga saker så struntar jag väl i glassen och letar fram något annat mindre onyttigt (äckligare),


Ja det är väl ungefär det som händer nu... Om jag bara blir piggare tills helgen så ska jag och Simon åka och campa med mamma & pappa, kommer bli hur mysigt som helst tror jag och det visar än så länge på finväder på lördag och det är väl då det är tänkt att vi ska dra iväg så där en natt bara, men det blir lättsammast med hundarna också. 


Nä dax för mig att äta..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Olsson - 7 november 2015 23:49

Ligger och myser med mina grabbar, bästa myset i världen! Jag och S var iväg på husvisning idag, mest bara för skojs skull och herregud vilket hus, helt enormt fint! Så efter det for vi till birsta en sväng, hade väl tänkt komma igång med julklap...

Av Emelie Olsson - 6 augusti 2015 09:15

Veckorna springer iväg, inte alltför många veckor kvar innan skolan sätter igång igen, ska bli dunderskoj att träffa de bästa igen, fast böckerna vet jag inte om jag saknar så där exakt lika mycket... Bara nästa vecka påbörjar jag nygamla äventyr, sk...

Av Emelie Olsson - 26 juli 2015 18:05

Tycker helgerna går på tok för snabbt, hinner knappt hem från jobbet på fredag innan det är måndagmorgon igen. Det är som sagt tur man har ett jobb som man trivs med annars hade det varit jobbigt utan semester.    Ligger för tillfället bara och t...

Av Emelie Olsson - 6 juli 2015 08:21

Får bli ett snabbt inlägg eftersom jag måste dra mig mot jobbet alldeles strax, ja ni hörde rätt det är måndag och jag börjar INTE klockan 11, det hade varit en gudagåva idag kan jag säga. Har vaknat en miljon gånger och trott att jag försovit mig me...

Av Emelie Olsson - 29 juni 2015 08:51

Haft semester i 2 veckor tillsammans med min fantastiska sambo, första veckan spenderade vi i Norge och herregud det är skönt att komma hemifrån dock hade ju resan kunnat vara kortare än minst 12 timmar i en bil haha. Och fiskat hade kunnat vara bätt...

Ovido - Quiz & Flashcards