emeliiieolsson

Alla inlägg under december 2013

Av Emelie Olsson - 10 december 2013 21:16

Satan vad dålig jag är på det här med att blogga, går bra ett tag sedan är det helt plötsligt månader sedan man bloggade, värdelös!

Man skriver oftast när livet är kaos eller något skitbra har hänt. Nu är det liksom varken eller.

Jag klagar sällan, det passar inte mig, men just nu är jag äckligt trött på vissa saker. Är väl knappast någon mening att man tar upp det här för då ska väl alla tycka och tänka runt det här, men skönt att få skriva att allt inte känns okej hela tiden!

Så nu var det sagt så nu är jag på bättre humör igen :). Har mycket jag kan glädjas över också, världens bästa pojkvän, finaste familjen och ett jobb som jag älskar att gå till med fina arbetskamrater :). Så jag vägrar deppa ihop över några småsaker som jag ändå inte kan göra något åt :).

Nu ska jag fortsätta mysa med vovvarna, bland det bästa jag gjort! För er som inte har någon hund, skaffa en! ?

Ovido - Quiz & Flashcards