emeliiieolsson

Alla inlägg under augusti 2014

Av Emelie Olsson - 14 augusti 2014 07:47

Varenda liten del i mina ben känns väldigt trötta idag, det tog alltså bra med squatsen plus fotbollsträningen. Idag är det vila på utmaningen med squats, men fotboll blir det mer av ikväll :-D. Känns härligt att man har fotbollen, man slipper tänka ut vart man vill springa och det är dessutom mycket roligare än att bara tomlöpa! Jag har alltid tyckt att det har varit mentalt jobbigt innan jag ens påbörjat springturen, försöker nu komma över det så att jag ska kunna njuta när jag tar mig ut :-). Självklart så känns det ju underbart efteråt men under tiden vill jag fortfarande självdö!

Nu är det på tiden att jag kliver upp om jag ska hinna till jobbet i tid :-P.

Av Emelie Olsson - 13 augusti 2014 16:38

Har köttet igenom dag 7 på min squatutmaning, betyder alltså att jag idag tog mig igenom 80 st! Känns grymt och ännu bättre känns det att det är fotbollsträning om 1,5 timme :-D. Är dock lite mör i både rumpan och låren men vad gör det om 100 år! Kosten går väl sådär, jag äter inte mackor/fikabröd eller godis/chips plus att jag håller mig borta från läsk :-). Tänkte däremot unna mig lite smörgåstårta på fredag (fyller ju halva 50 på lördag), men firas på fredag.

Får se om jag hinner få något litet resultat på en månad med rejält med träning och minimalt sockerintag :-), kanske man slipper se ut som en strandad val när man åker till Kroatien.

Ovido - Quiz & Flashcards