emeliiieolsson

Direktlänk till inlägg 4 juni 2015

Torsdag

Av Emelie Olsson - 4 juni 2015 16:36

Yes det blev inte måndag som överskrift idag inte!


Trots att tentan kändes sådär idag så känns livet toppen i alla fall, hade glömt känslan att få gå på sommarlov igen, det känns så fel på något vis. Men å andra sidan så ska jag inte vara ledig direkt mycket så man ska väl inte sitta här och säga att det blir lugna gatan heller, men det är i alla fall ett uppehåll från studierna. Det är skönt fast tråkigt kommer det bli utan klassen den här tiden men vi har ju tur som får se varandra till hösten igen och jag är supertaggad för en ny kurs som kanske är lite roligare än den som vi avslutade nyss. 


Som sagt vilket sjukt bra halvår det här har varit, skolan har ju egentligen gått lättsamt och smärtfritt så man ska absolut inte klaga på det och körkortet är kirrat sisådär 8 år för sent men vad gör det, nu har jag det ju och satan så skönt det känns nu när det är gjort. Simon får knappt röra bilnycklarna nu när vi ska åka båda två haha. Och vet ni vad, jag ska hämta honom på jobbet om bara en liten stund, fatta JAG ska hämta honom, det låter så sjukt bakvänt alltihopa. Men nu är det gjort och jag klappar mig själv på axeln och säger "satan vad bra du har varit".


Att jag dessutom gick och blev med en tjänst så här i början på maj känns ju inte heller så himla fel! Ja ni hör ju själva vilket halvår, jag har inte mycket att klaga över.


Nu ta BILEN och hämta gosen! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Olsson - 7 november 2015 23:49

Ligger och myser med mina grabbar, bästa myset i världen! Jag och S var iväg på husvisning idag, mest bara för skojs skull och herregud vilket hus, helt enormt fint! Så efter det for vi till birsta en sväng, hade väl tänkt komma igång med julklap...

Av Emelie Olsson - 6 augusti 2015 09:15

Veckorna springer iväg, inte alltför många veckor kvar innan skolan sätter igång igen, ska bli dunderskoj att träffa de bästa igen, fast böckerna vet jag inte om jag saknar så där exakt lika mycket... Bara nästa vecka påbörjar jag nygamla äventyr, sk...

Av Emelie Olsson - 30 juli 2015 09:35

Ligger hemma och är sjuk, ingen höjdare alls, det som är värst nu är halsen. Hade verkligen hoppats på att jag skulle vakna upp nu till morgonen utan halsont men tji fick jag. Tur jag har hundarna som sällskap här hemma annars hade jag nog klättrat p...

Av Emelie Olsson - 26 juli 2015 18:05

Tycker helgerna går på tok för snabbt, hinner knappt hem från jobbet på fredag innan det är måndagmorgon igen. Det är som sagt tur man har ett jobb som man trivs med annars hade det varit jobbigt utan semester.    Ligger för tillfället bara och t...

Av Emelie Olsson - 6 juli 2015 08:21

Får bli ett snabbt inlägg eftersom jag måste dra mig mot jobbet alldeles strax, ja ni hörde rätt det är måndag och jag börjar INTE klockan 11, det hade varit en gudagåva idag kan jag säga. Har vaknat en miljon gånger och trott att jag försovit mig me...

Ovido - Quiz & Flashcards