emeliiieolsson

Alla inlägg under februari 2012

Av Emelie Olsson - 21 februari 2012 08:39

Vaknade strax efter klockan 7 och visste att jag kunde ligga kvar i sängen till åtminstone kvart i 8, det kändes väldigt bra! Så min dag började ju bra i alla fall. Så nu hoppas jag att det fortsätter så hela dagen lång! :D. Ska strax dra iväg till jobbet, har stängning idag, vilket känns helt okej faktiskt :). Är ju alltid uppskattat med lite sovmorgon såklart! Å andra sidan så kommer jag hem sent också vilket är det enda tråkiga, men det händer ju inte så ofta :). Igår hadej jag ju tex öppning och då var jag ju hemma innan halv 2, så man ska inte klaga! ;P.

Så får vi väl se vad dagen har att erbjuda på jobbet :), säkert som alla andra dagar med mycket skratt tillsammans med världens bästa barn och kollegor! <3.


näe det får bli ett kort inlägg den här gången också :P.

hörs hej!

Av Emelie Olsson - 11 februari 2012 14:41

Jag har startat upp ett krig med min förbannade jävla nacke, för tillfället ser den ut att vinna över

lilla ynkliga mig :/, som tur är ska jag försöka få någon hjälp med det snart. Simon är jävligt bra!

Om man ska se till arbetet jag valt är väl det fel för min nacke men det skiter jag i för jag trivs alldeles för

bra för att det egentligen ska vara sant. Det är bara att bita ihop och hoppas att man till slut har fått alla muskler på

plats för att det ska hjälpa, nog för att jag inte tror att felet sitter där, har ju haft krig med min nacke sedan jag

var 12 år gammal :/. Och än har jag inte gett mig ;), jag har ju varit lite överallt för att få hjälp men inte har det

funkat, tyvärr!  

 

 

I hurt myself today

to see if I still feel

I focus on the pain

the only thing that's real

the needle tears a hole

the old familiar sting

try to kill it all away

but I remember everything...

Ovido - Quiz & Flashcards