emeliiieolsson

Alla inlägg under juni 2013

Av Emelie Olsson - 30 juni 2013 03:39

Haft det underbart i Norge den här veckan! Vi klarade oss bra med vädrer, inget riktigt fulväder fick vi som tur var :). Toppenfiske hade vi också dessutom, så det finns liksom inget att klaga på, enda nackdelen är att resan tar ca 12 timmar men allihopa tycker ju att det är värt restiden trots att det är lite jobbigt :). Men hur det än är så är det rätt så skönt att komma hem också när man varit borta.

Av Emelie Olsson - 18 juni 2013 20:08

Hemska äckelförkylning! Legat i sängen sedan jag kom hem, det vill säga sedan typ 13-tiden. Börjar få hosta och känner mig hängig men det är två dagar kvar till ledighet så det borde man ju kunna härda ut, hoppas jag åtminstone! Dock värdelöst om det blir värre än så här eftersom jag åker till Norge på söndagkväll och det är det enda jag har riktigt planerat på hela sommaren! Så typiskt att bli sjuk nu.. men det är som sagt bara att bita ihop sista dagarna och hoppas på en vändning och helst en snabb sådan!

Värdelöst inlägg jag vet..

Av Emelie Olsson - 18 juni 2013 15:59

Jag tycker det är knepigt att vissa verkar veta mer om mig än vad jag själv gör. Ska säga att det ska bli väldigt skönt att komma bort härifrån bara för en vecka :).

Längtar verkligen till Norge nu, på söndag bär det iväg med fina människor som får mig att må bra :). Älskar Norge! Kommer dock sakna hundarna som bara den men jag behöver komma bort så det får bli så ändå :p. Jag får skaffa hus i Norge så hundarna kan följa med i framtiden ;).

Nu blir det mys med mina bäbisar, simon jobbar eftermiddag och kommer hem sent så honom får jag inte mysa på ikväll heller :/. Men skönt med mer säng till mig under kvällen hehe.

Ovido - Quiz & Flashcards