emeliiieolsson

Direktlänk till inlägg 30 mars 2015

Måndag

Av Emelie Olsson - 30 mars 2015 08:43

Ja så var det återigen måndag, det är helt sjukt vad fort veckorna går och vi ska inte prata om helgerna för man hinner knappt uppfatta att det är helg förrän det är måndag igen. Tycker lite synd om Simon också för jag har varit så himla trött efter skollveckan som varit så har somnat runt 10 typ, fast som försvar har jag vaknat någon timme senare lagom tills när han är trött haha.


Förra veckan när det var innevecka på skolan, jag har ju tyckt att det känts lite jobbigt med inneveckor men jag tror jag släpper det fron och med nu för fy satan vilken förbannat rolig klass jag har, min studiegrupp är så skön så jag skulle typ kunna bo med dom året om hahahaha.. Men det är väl på tal att splittra våra grupper efter den här terminen och det vill jag inte! Hua hur ska jag klara mig utan mina kära vapendragare?! helt omöjligt känns det som. Jag bestämde mig för att åka emellan den här gången och satan så roligt vi haft i bilen, så jag åker nog emellan nästa vecka också. Så när väl flyttar till Sundsvall hösten 2016 så är resorna nog det enda jag kommer sakna, för satan tänkt er själv 4 tjejer i samma bil, det är som ett satans hönshus.


Vi har ju innevecka snart igen, v. 16 bär det iväg till Härnösand igen och det är nästan så att jag ser fram emot det och träffa alla fina människor igen. Det är precis som Frida säger, det är fortfarande rasterna som är det roligaste, vi skulle kunna skippa föreläsningarna och bara ha sjukt skoj genom hela dagarna hehehe... Tänk att det snart har passerat en hel temin i skolan, tror aldrig att en termin gått så här fort någon gång förut faktiskt så någonting bra måste det ju innebära. 


Men nu är det som sagt en ny måndag och jag sitter och bara myser och tar det lugnt här vid datorn, jag har det lyxigt på måndagarna när jag börjar klockan 11 och slutar kl 15, fast efter det ska jag till stan och köra lite bil med Linn :), gillar inte när det går en hel vecka emellan körlektionerna för då känner jag mig som världens nybörjare igen hahaha. Men förhoppningsvis så har jag vilat fram mina bästa sidor på den här veckan som jag inte varit där. 


Nä tro om man ska göra någon nytta när jag ändå vaknade så tidigt, kanske börja läsa lite skolsaker, vi skulle läsa en artikel, grymt tänkte jag tills jag öppnade den och insåg att det var typ en avhandling på 160 sidor, suck! Så det är väl bara att börja ta mig igenom den. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Olsson - 7 november 2015 23:49

Ligger och myser med mina grabbar, bästa myset i världen! Jag och S var iväg på husvisning idag, mest bara för skojs skull och herregud vilket hus, helt enormt fint! Så efter det for vi till birsta en sväng, hade väl tänkt komma igång med julklap...

Av Emelie Olsson - 6 augusti 2015 09:15

Veckorna springer iväg, inte alltför många veckor kvar innan skolan sätter igång igen, ska bli dunderskoj att träffa de bästa igen, fast böckerna vet jag inte om jag saknar så där exakt lika mycket... Bara nästa vecka påbörjar jag nygamla äventyr, sk...

Av Emelie Olsson - 30 juli 2015 09:35

Ligger hemma och är sjuk, ingen höjdare alls, det som är värst nu är halsen. Hade verkligen hoppats på att jag skulle vakna upp nu till morgonen utan halsont men tji fick jag. Tur jag har hundarna som sällskap här hemma annars hade jag nog klättrat p...

Av Emelie Olsson - 26 juli 2015 18:05

Tycker helgerna går på tok för snabbt, hinner knappt hem från jobbet på fredag innan det är måndagmorgon igen. Det är som sagt tur man har ett jobb som man trivs med annars hade det varit jobbigt utan semester.    Ligger för tillfället bara och t...

Av Emelie Olsson - 6 juli 2015 08:21

Får bli ett snabbt inlägg eftersom jag måste dra mig mot jobbet alldeles strax, ja ni hörde rätt det är måndag och jag börjar INTE klockan 11, det hade varit en gudagåva idag kan jag säga. Har vaknat en miljon gånger och trott att jag försovit mig me...

Ovido - Quiz & Flashcards