emeliiieolsson

Alla inlägg under juli 2011

Av Emelie Olsson - 22 juli 2011 06:10

Låtsas om som att jag aldrig gjort ett uppehåll i mitt bloggande. Fast seriöst är jag sämst på att hålla en blogg igång, varför kan man ju fråga sig?! Inte kan det väl vara svårt att få till ett par rader några gånger i veckan, det låter åtminstone enkelt :-o.. Jag har helt enkelt ett för tråkig liv som inte har något att skriva om, fy så tragiskt det där lät egentligen men det bjuder jag på! Så hur kom jag egentligen på att blogga nu klockan sex på morgonen?! Fattar det inte själv, vaknade för 30 minuter sedan och var dessutom tvärpigg. Det hör inte till. vanligheten nuförtiden om man säger så. Och nu ska inte ni tro att jag tänker kliva upp efter det här inlägget! Tänker minsann göra ett tappert försök till att somna om så duktig som jag är ;-). Känns ändå dumt att när jag vaknar den här tiden då skriver jag blogg, antar att jag inte är som alla andra. Är det då något fel på mig eller är det alla andra det är fel på, knappast mig va *host*.. Nu ska jag göra mitt tappra försök till att somna om trots att sömn känns långt borta nu. Jag är dock glad för mitt lilla inlägg, bevisar min existens ni vet, någon kan ju ha missat mig i verkliga livet. En sak till bara, tur jag inte är någon "äkta" bloggerska för det skulle gå käpprätt åt helvete! Så det så.. God natt.. Eller vad fan god morgon men sov gott eller något.. Det blev fel nu!

Ovido - Quiz & Flashcards