emeliiieolsson

Alla inlägg under mars 2014

:)

Av Emelie Olsson - 5 mars 2014 09:32

Livet rullar på både med jobb och plugg. Har känts riktigt tungt ett tag men nu känns det som att det är på väg åt rätt håll, äntligen! känner mig för första gången på länge utvilad när jag kliver upp på morgonen och gud vilken härlig känsla att inte vara trött klockan 19-20 på kvällarna och dessutom känna att man orkar plugga på ett helt annat sätt :). 


Från och med i måndags gick jag ner till 75% på jobbet och herregud vilken skillnad när man jobbar så och pluggar samtidigt, det är nog mycket därför som jag känner mig så pigg och framförallt glad :). Och så skönt det ska vara för sambon att slippa en surpuppa där hemma :P, närå så illa har det väl inte varit, till och från kanske... 


Sitter för övrig på Simons jobb, jag börjar inte förrän halv 11 idag, känns helt sjukt att börja mitt i dagen, försöker dock alltid att ställa klockan för att hinna plugga innan jobbet och för att inte bli så där satans bekväm som man kan bli med för mycket sovmorgon! Då blir det så jobbigt när man väl ska upp tidigt igen så på så sätt känns det väldigt bra att få in dom rutinerna och pluggningen blir inte lidande :). På fredag kan det dock bli lite sovmorgon, jag börjar kl 13 då ;). 


Nä det är kanske dax att ge tillbaka Simons arbetsdator till den som faktiskt borde sitta här :P, han är snäll att låna ut den till mig under tiden han ändå inte kan sitta här. 


Och jag vet att jag är sämst att uppdatera men det sker emellanåt så håll utkik ändå för rätt som det är dyker det upp några nya inlägg här. Har varit deppig och inte känt alls för att vräka ur mig massa skit som alla kan läsa så lite positiv text skadar inte nu :)


Hare!

Ovido - Quiz & Flashcards