emeliiieolsson

Alla inlägg under juli 2012

Av Emelie Olsson - 17 juli 2012 19:50

Vaknade upp till SOLSKEN idag och det kändes helt fantastiskt bra med tanke på att jag är ledig den här veckan och allt! :D, så då gick jag ut med vovvingarna och busade lite, vilket var poppis som attan som vanligt när det gäller båda dom här dårarna ;P. 

Genom all denna sol så fick jag en jätteenergikick, spanade in staketet som vi pratat om ett plocka bort ett tag nu, men så tänkte jag ska man få något gjort ska man göra det själv ;) (Simon är duktig att hjälpa till) :P, men han jobbar ju så då får jag fixa lite :). Så jag hämtade skruvdragaren och började plocka ner fanskapet, har använt skruvdragaren så mycket idag att jag fått skavsår av den, på riktigt! haha. 

Men det gick med en väldans fart, så när jag väl hade plockat ner det så fanns det ju genast en del annat att göra, vart fan ska jag göra av plankorna och stolpen?! Letade upp en lämplig plats och började bära som en dåre, riktigt träningspass blev det och roligt hade jag faktiskt också. Fick lite hjälp av syrran att bära också, snällt :). Så nu har jag stickor i stort sett överallt på händerna :P, men oj vad det var värt besväret och mina onda händer. 


Bror har varit här nästintill hela dagen, han har klippt nästan allt gräs, det betyder att han klippt JÄTTEMYCKET!, vi har en lite väl stor gräsmatta, puh! Så for han hem och kom tillbaka igen, då hade han med sig röjsågen, tacka vet jag grabbar och att ha en äldre bror som kan hjälpa när man själv är helt handikappad när det gäller sånt där!! Men jag kunde jag med skruvdragaren helt själv :D, stolt! 

Simon var faktiskt imponerad, dock såg han inte ens att jag plockat ner staketen!, du hade rätt syrran!


Nu är jag åtminstone förtjänt av lite massage av min fina sambo, eller vad säger ni? ;).


Hare! 

Ovido - Quiz & Flashcards