emeliiieolsson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emelie Olsson - 28 oktober 2011 11:02

Blev hemma från jobbet igår, vilket kändes jättetråkigt när jag trivs hur bra som helst med både barnen och personalen.. Trots att jag var helt slut igår kände jag mig göralös, bara vanka fram och tillbaka hemma, det ogillar jag nu. är även hemma från jobbet idag, men mår betydligt bättre idag :D.. Så idag har jag gjort lite nytta hemma i alla fall, hoppas mamma blir glad nu :P.. Jag fick en liten form av städmani.. Städade först ihop kaoset i mitt rum (kläder överallt).. Men nu är det minsann rent och snyggt!   .

Så när jag kom ner tyckte jag att det såg förjävligt ut där med så tog fram snabeldraken och körde ett varv, jag var faktiskt väldigt noga, vilket inte hör till vanligheten ;).. Så efter det tyckte jag ändå inte att det dög så då drog jag fram städhinken och torkade golven, luktar grymt här hemma nu! :D.. Så gick jag in i köket igen, såg en fläck på duken, fick panik haha.. Så sprang upp till mammas egna förråd med dukar och hittade en som jag tyckte om, gick ner och strök den, så nu ser även bordet fräscht ut :)

Och inte nog med det så städade jag inne på toaletten också, dock inte toaletten, det är typ det äckligaste jag vet så det lämnade jag till mamma hehe.. Men resten gjorde jag faktiskt, så känner mig stolt ändå.

 

Om några timmar slutar min goding till pojke också, då drar jag dit, kanske borde ta en omgång med snabeldraken där med egentligen, men nu har jag liksom tappat gnistan, så roligt är det inte att städa! :P.. Ska i alla fall glo en massa på Bones! Älskar serien   Så ska jag självklart titta på idol ikväll :) Tycker dock att det varit väldigt låg nivå än så länge, bara vissa som visar att dom faktiskt kan sjunga och inte glömma texten :P.. Så ser min fredag ut i alla fall :)

 

Imorgon tänker jag må ännu bättre än idag, ska nämligen åka till stan och shoppa!! Tänkte väl göra ett besök på dollar Store också, synd bara att stället kommer svämma över av folk med tanke på att det är löningshelg och allt :/ Det gillas inte att alla andra får det samtidigt som jag får det :P..

 

Nu tror jag faktiskt att jag ska äta något för jag har inte hunnit med det... Så hörs jag och bloggen en annan gång :)

 

Puss hej! <3

Av Emelie Olsson - 10 oktober 2011 21:21

Jag är nog inte särskilt bra på det här med bloggandet :/, jag ber hemskt mycket om ursäkt för det..Men tänkte försöka mig på ett litet inlägg så här på kvällen medan man ligger i sängen och gör ingenting. Har jobbat en bit in på min andra månad på dagis nu och jag trivs hur bra som helst. Har underbara människor att jobba tillsammans med plus jättefina barn att umgås med hela dagarna :)..Min telefon dampar tyvärr nu :/

Ovido - Quiz & Flashcards