emeliiieolsson

Alla inlägg under september 2014

Av Emelie Olsson - 8 september 2014 08:09

Nerverna verkar ha vaknat till liv idag, imorgon väntar något som jag inte gillar så värst mycket, eller det är ju båda och såklart jag gillar värme men inte flygtiden, jag är fortfarande väldigt för teleportering, varför har ingen kommit på det?! Jag skulle så sjukt gärna testa på en teleportering! Någon supersmart som känner sig manad att anta utmaningen att fixa detta åt mig? ;-).

En annan nackdel är att mina fyrbenta barn blir kvar här utan mig :-(, varje gång jag lämnar bort dom känns det fruktansvärt, det händer dock bara ca 2 gånger om år men det är lika jobbigt ändå! Dom är ju mina bäbisar!

...

Av Emelie Olsson - 8 september 2014 08:02

Vaknar med ett leende på läpparna bara för att jag var så himla skojig igårkväll, haha! Jag är ju förkyld men kände mig lite piggare igårkväll så i och med det så kom ju även hungern tillbaka, men tror ni jag kände för att laga mat? Nä! For ner till mamma typ halv nio och tvingade henne att laga mat och det bästa av allt är att hon faktiskt gjorde det så runt 10-tiden igårkväll så serverades jag min middag (fiskgratäng) så satans gott! Men å andra sidan så åt ju faktiskt alla andra också ;-). Det var grymt när man bodde hemma och bara kunde slå sig ner vid bordet varje dag :-P. Och ingen är värre än min familj att surra vid middagsbordet så det saknar man ju var och varannan gång man äter något.

Nu vill jag att det sista av förkylningen ska släppa! Hostan får mer än gärna flyga sin kos!

Ovido - Quiz & Flashcards