emeliiieolsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emelie Olsson - 29 oktober 2012 07:30

Varför vakna 45 minuter innan larmet på telefonen ska ringa!? Jag som har så svårt att somna om, trots att jag känner mig supertrött :/. Så nu har jag slutat försöka somna om, ingen mening. Men mina grabbar sover åtminstone gott :).
Så önskar jag att kissnödighet inte existerade! Det liksom kan tvinga upp en ur sängen, dumt :/.

Kliver väl upp och hoppar in i duschen istället för att ligga här helt i onödan..

Av Emelie Olsson - 25 oktober 2012 21:06

Varje j*vla år gruvar jag mig inför vintern, finns typ bara 2 saker som är bra med vintern, julafton och skoteråkning. Resten kan dra åt skogen!!

Åkte hem till fina viskan idag efter jobbet, för att hämta mina vinterkläder :/, hatar mycket och tjocka kläder. Bonus med besöket att jag fick träffa bästa familjen plus att jag fick middag :D. Mammas mat är bäst!

Nu ska jag bli lite mer som shiro, han gillar kyla och snö han! :p.

Av Emelie Olsson - 25 oktober 2012 07:52

Hundarna sover, jag och Simon ligger och drar oss lite :). Tänk att man inte måste kliva upp förrän 8 varje dag nu, vilket jag tycker är lyxigt!

Oj nu kom shiro också upp i sängen, som vanligt väldigt myssjuk på morgonen :p.

Av Emelie Olsson - 24 oktober 2012 17:38

Har kommit hem, eller det gjorde jag ju för mer än 1 timme sedan, klockan har gått väldigt fort sedan dess. Har hunnit plocka ihop i köket plus att jag lagat mat, jag som hatar det :p, men
det tar sig, roligare att laga mat när man är helt själv och få bestämma allt mohahaha ;). Så nu inväntar jag mina fina karlar som faktiskt kommer hem snart :D.

Och ikväll ska jag självklart se på bonde söker fru, fattar egentligen inte varför jag ser på det för jag blir skitirriterad på bönderna haha, även på vissa damer med för den delen :p. Men det är väl någon charm över programmet så man hänger väl kvar säsongen ut, inte lång tid kvar :).

Nu ska jag kika om fina bilbomb har kommit hem med mina bästa <3

Av Emelie Olsson - 24 oktober 2012 08:31

Jag som mådde som en pisspotta igår, nästan hela dagen. Idag känner jag mig taggad för att åka på jobbet, hoppas den här känslan håller i sig under hela dagen :).

Blev tidigare klar nu till morgonen så nu inväntar jag bara en lämplig tid att åka till jobbet på, jag blir fruktansvärt rastlös när jag måste göra så haha, tur jag har Facebook och blogg och lite annat smått och gott på mobilen.

Är fortfarande på rosa moln sedan gårdagen visade vad rättvisa verkligen är :).

Jag tänker minsann hålla hårt i mina män (Simon, shiro och atlas). Kan inte tänka mig att leva utan dom en endaste dag!

Nu drar jag :D

Av Emelie Olsson - 23 oktober 2012 21:47

Härliga besked och glada miner blev det idag :).

Så har jag även lite tråkiga saker att prata om också såklart! Vaknade i morse och kände mig hur yr som helst, vilket jag känt av hela dagen :/. Kom hem runt 16-tiden från jobbet och då sa det bara pang så började jag må riktigt knepigt. Väldigt yr och väldig illamående plus frossa, ingen skön känsla. Så från det att jag kom hem tills nu har jag legat i sängen, inte ätit middag eller så ens, då är det illa och vi som skulle fira idag, vi tar det en annan dag ;). Fick i mig en ipren för typ 1 timme sedan och äntligen börjar jag känna mig som en människa igen :). Så nu tänker jag faktiskt äta något trots att man inte ska göra det den här tiden!

Så har dagen sett ut. Hoppas jag vaknar riktigt alert imorgon :D

Av Emelie Olsson - 22 oktober 2012 20:52

Intagit en god fruktsallad!

Av Emelie Olsson - 22 oktober 2012 17:35

Insåg idag på jobbet att jag verkligen måste åka hem till viskan och leta fram mössa och vantar, flyttade ju mitt i sommaren så hade inte en tanke på varma kläder då :p.
Fy vad kall jag blir om händerna, kul när jag ska komma där å byta blöja sedan, stackars barn! Tur att dom verkar tycka om mig ändå :D.

Har hunnit varit hemma ett tag nu, rätt så skönt men jag får ju vara själv en massa för att Simon ska få jobba sina timmar :/, men jag överlever nog några timmar varje dag.
Så saknar jag ihjäl mig efter hundarna på dagarna, rätt avis på Simon som får vara med dom hela tiden, men dom brukar bli rätt glada när dom väl ser mig :p, dock har shiro faktiskt blivit lite pappig, men när det väl gäller å han ska lyssna så står min röst överst ;). Viktigt!

Mammas goding

Ovido - Quiz & Flashcards