emeliiieolsson

Alla inlägg under december 2012

Av Emelie Olsson - 23 december 2012 23:14

Jag och syrran ligger och snackar skit som vanligt :p. Hon har tagit över min gamla mobil så vi håller på med upplärning på den nu haha. Vi vill öppna julklappar! Strax dax att slå igen dom blå så att det blir jul någon gång :).

Av Emelie Olsson - 22 december 2012 13:02

Vaknade med en äckelhuvudvärk utan dess like idag, känns inte roligt alls faktiskt. Bara Simon slagit in sista klappen här nu så ska jag krypa ner i sängen en stund till, lite Lost kanske kan bota mig :). Kan ju inbilla mig att det är Lost som botar och inte Iprenen som jag tog för ett tag sedan :p. Så kanske man kan sova en stund sedan så vaknar man upp pigg som attan, hoppas jag...

Nu får Simon bli klar!!!


Av Emelie Olsson - 21 december 2012 17:56

Sorgligt liv just idag, gjort min sista dag i nedansjö idag. Kommer som jag sagt tidigare att sakna alla väldigt mycket! Fick extra kramar av ett barn när jag skulle gå hem :').

Dagen blev bättre när jag kom hem och möttes en väldigt glad Ellie! (Simons brorsdotter), myspruppen kom springande och hoppade rakt upp i famnen :). Nu förstår man varför man trivts så bra på dagis, dom är så mysiga!

Av Emelie Olsson - 19 december 2012 15:58

Ligger i sängen efter en bra arbetsdag :). Kan inte sluta titta på Lost, är spännande nu! Synd bara att jag är så satans trött så lär väl somna ifrån det här snart..

Av Emelie Olsson - 17 december 2012 06:00

Sitter mitt emot min finaste och äter frukost, går dock lite trögt bara för att jag är sjukt trött just nu! Man är ju en vanemänniska och jag är van att börja nio varje dag så två timmar mer sömn än det här gör mycket kan jag säga!! Är så trött så jag till och med glömmer att äta min yoghurt :p. Så om det här inlägget innehåller massa stavfel och annat så vet ni varför ;).

Tur jag inte är ensam om att vara trött, shiro ligger utslagen på golvet och atlas ligger fortfarande i sängen, vilket inte hör till det vanliga när man äter något :p.

Oj satan vad fort klockan gick nu då, dax att bli klar på riktigt. Tjingeling så länge!

Av Emelie Olsson - 16 december 2012 09:21

Endast en vecka kvar till julafton nu :D. Undra om man alltid kommer vara som ett barn på jul :p, det tror jag.

Så finns det ju såklart negativa saker med att månaden gått så fort, jag gör nog min sista vecka i nedansjö nu i veckan :(. Förhoppningsvis hittar jag tillbaka dit igen men kommer inte vara där lika ofta, tyvärr.

Nä nu måste jag skriva om något roligare innan jag blir deppad :p. Idag blir det nog lite bakning här hemma, lät ändå som att Simon skulle hämta hem skotern idag :). Ska bli roligt att ta sig en liten tur! Skönt när det inte är så himla kallt.

Nu ska jag kliva upp ur sängen och göra lite nytta!

Av Emelie Olsson - 15 december 2012 00:18

Känns att man inte cyklar alltför ofta om jag säger så. Köttade ett pass med spinning förut, vilket känns i röven nu haha. Förhoppningsvis har jag ondare någon annanstans imorgon :p. Första passet med träning på jag vet inte hur länge men satan så skönt! Känns dock att förkylningen sitter kvar i kroppen, förhoppningsvis blir det inte sämre efter det här :). Nu ska midjemåttet minska har jag bestämt, ska kötta lite gym nu framöver! Hoppas min motivation är på topp längre än en vecka bara :p.


Somnade ju förut, rätt tidigt så är pigg nu istället. Mina grabbar sover som stockar så drar igång en film och myser :)

Puss <3

Av Emelie Olsson - 13 december 2012 17:49

Ligger just nu och skriver detta inlägg från min nya fina telefon, älskar den!

Har snart gått ännu en vecka på jobbet, känns inge vidare med tanke på att ju snabbare veckorna går nu desto snabbare blir jag av med mitt jobb :(. I augusti hade jag jobbat ett helt år där, har trivts som fisken i vattnet sedan dag ett :). Men man han ju även väntat på just det här i ett år också, är sjukt glad att jag överhuvudtaget hamnade där! Kommer sakna alla så mycket, alla fina barn+föräldrar och självklart all personal som har varit toppen <3. Nästan så man blir lite tårögd...

Nu fortsätta slappa och kika in nya telefonen ;)

Ovido - Quiz & Flashcards