emeliiieolsson

Alla inlägg under juli 2013

Av Emelie Olsson - 8 juli 2013 12:03

Är rätt så skönt med ledighet :). Dock lite tråkigt att simon jobbar när jag väl är hemma men sånt är livet. Finns ändå miljoner saker att göra här hemma så göralös borde man ju knappast bli, men lite uttråkad kanske :p.

Är dessutom klar med alla mina kurser!!! Jag är så sjukt nöjd med mig själv och jag har klarat alla kurser och jag behöver inte plugga på min lediga tid :D. Då hinner jag mysa med vovvarna och ha lite tid för mig själv utan dom där böckerna framför mig :). Så just nu känns det bra!

För övrigt så kan det gärna få sluta blåsa ute nu! Blåst är sämst...

:)

Av Emelie Olsson - 2 juli 2013 11:23

Ligger och drar mig, har gjort det rätt så länge nu :D.

Hade en väldigt bra måndag igår, umgicks med syrran stora delar av dagen vilket inte händer så här jätteofta nu längre. Vi tog med oss hundarna på en promenad ner till stranden så vi blev kvar där någon timme så att dom fick svalka sig och även vi såklart :p. Åt lite gott och bara pratade skit typ. Sedan gick vi hemåt och fy vad varmt det var men tacka vet jag sommaren :D. Så när vi kom hem lagade vi lite god mat tills min fina sambo kom hem från arbetet, fick blir potatis och köttfärslimpa och mumma blev det :). Så kom mamma å pappa på en kopp kaffe för att sedan plocka med sig syrran hemåt igen.

Sedan bar det iväg ner till svärföräldrarna och träffa Magnussons släktet där, trevligt hade vi och gott åt vi på kvällskvisten :).

Så en kanonmåndag får man väl säga att man hade :). Så får vi se vad den här dagen har att erbjuda.

Ovido - Quiz & Flashcards